.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بي‌توجهي به دستورات اسلام ،عامل نيمي از طلاق‌ها در مازندران

مديركل دفتر امور بانوان و استانداري مازندران با اشاره به تحقيقاتي كه بر روي عوامل طلاق در استان شده است، گفت: حدود 50 درصد از عوامل طلاق در استان ناشي از بي‌توجهي به دستورات اسلام در برخي از خانواده‌هاست.

به فارس ، سيده‌زهرا شرف‌الدين دوشنبه شب در كارگروه عفاف و حجاب شهرستان چالوس گفت: ترويج برخي از مدهاي غربي بدون توجه به فلسفه وجودي آن دقيقاً مباني اعتقادي و حجاب ما نشانه رفته است و ناآگاهانه ما را به سمتي مي‌كشاند كه واقعيت وجودي ما نيست.
وي اظهار داشت: انسان جانشين خداست و تمام دستورالعمل‌هايي كه به او داده مي‌شود براي رسيدن به قرب الهي است.
شرف‌الدين ادامه داد: رعايت عفاف و حجاب زن و مرد را در مسيري قرار مي‌دهد كه به قرب خدا دست يابد.
وي با اشاره به اينكه تمام قواعد و قوانيني كه رابطه سالم بين زن و مرد را تعيين مي‌كند عفاف ناميده مي‌شود، تاكيد كرد: حجاب زيرمجموعه‌اي از عفاف است و فقط خاص زنان نيست.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري مازندران همچنين با اشاره به نقش پدران در تربيت فرزندان به ويژه دختران بيان داشت: پدران تنها مسئول معاش خانواده نيستند بلكه مسئول معاد آنان نيز هستند و بايد براي آن نيز زمان و انرژي بگذارند.
وي تصريح كرد: زن و مرد براي رسيدن به درجات الهي و علمي مساوي هستند و اگر قوانيني كه براي آنان از سوي اسلام تدوين شده است به دليل تفاوت‌هاي وجودي مردان و زنان است.
شرف‌الدين خاطرنشان كرد: تفكر فمينيستي با وجود طرفداري از زنان به ترويج مردسالاري پرداخته است و مرد را قدرت برتر مي‌داند و مي‌خواهد جايگاه آنان را در جامعه به دست آورد.
وي افزود: دستاورد فمينيسم براي غرب مردسالاري مدرن است و زن به عنوان اينكه مي‌خواهد در جامعه باشد كمال مطلوب را جايگاه مرد در جامعه مي‌داند.
شرف‌الدين بيان داشت: عفاف و حجاب عين عدالت خدا است كه براي استمرار خانواده، استحكام آن و انسان‌سازي از سوي خداوند متعال تاكيد شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.